CGd: GRAND FINAL NzM*: New Zealand Made vs Renegade E-sports: Redemption

CGd: GRAND FINAL NzM*: New Zealand Made vs Renegade E-sports: Redemption

Thread started by Mirror_Images on Friday, 10:58pm August 23rd with 86 replies. Views: 4,948

Mirror_Images
Posts: 1,671
Level: BRONZE
Reputation:
Teams: NzM*: New Zealand Made vs Renegade E-sports: Redemption
Score: 3 - 0 (NzM*: New Zealand Made's way)
Date: 6:30pm Friday the 30th of August 2013
Map: Cargo // Standoff // Raid // Yemen // Express
CyberGamer Competition: BO2 5v5 S&D Leagues - View Match Details

NzM*: New Zealand MadeRenegade E-sports: Redemption
Avaratia
Hardscopeee
Mirror_Images
NZSAS
Realce
SMOKE_THE_BUDZ
magicmatt97
rain_VII
Bzrx
Clutchy_
GOGO_GADGETGUN
Humanknight
Platz
R4MM3RNZ
Weedzio
iiRiiotz
inlinear
manchild_897




Knife off: NzM won. We played like bitches ran the clock out. My idea :D.

[SPOILER=Cargo First Half] We felt confident as we played well in the scrim we had previous to this game. Hardscope going big for us and Sas getting them bombs down.

[IMG]http://i43.tinypic.com/2qwet79.jpg[/IMG] Hardscope showing his form again top scoring going big. [/SPOILER]

[SPOILER=Cargo Second Half] We held our spots shut them down and won it comfortably. Hardscope up top on the scoreboard again.

[IMG]http://i39.tinypic.com/rksuhz.jpg[/IMG][/SPOILER]

[SPOILER=Standoff First Half] Hardscope again going huge. Was 10-2 after 4 rounds. Choked the twenty. half was 6-6.

[IMG]http://i44.tinypic.com/28kjazm.jpg[/IMG]
[/SPOILER]

[SPOILER=Standoff Second Half] Hardscope topping the table again. I could never catch up to him We got the necessary rounds to take this map.

[IMG]http://i40.tinypic.com/2wr2p09.jpg[/IMG]
[/SPOILER]

[SPOILER=Raid First Half] Guess who top scored. Hardscope proving he is indeed a monster. Such fine form. We held our spots and took this half 8-4.

[IMG]http://i42.tinypic.com/2mqke8m.jpg[/IMG]
[/SPOILER]

[SPOILER=Raid Second Half] HARDSCOPE NEGGED. JUSTIIIIIIIICCCCCCEEEEEE. I finally top scored still shit though. Was good work by us. Won with an improvised A push. We smoked it and ran in. Worked a treat.

[IMG]http://i41.tinypic.com/2vknkp3.jpg[/IMG]
[/SPOILER]


Shoutouts: The Tainted minds boys. Exkal I think. Predicted this and called it before we were even placed into CGd. O.o Chaiin also calling this before the season. Cheers guys. Juicy and Dean for hosting this. Jordstar for streaming it <3. Redemption boys for being great blokes and good opponents. Always fun vsing you guys hopefully get a rematch in the future. Blaaksmurf because he wanted one (Reply and get your +1 post count ;P ) CODNZ cheers for the support know a few of you were watching The NzM public clan. Always there supporting us and now hopefully we have made you proud. NzM boys. Cheers for playing alongside me this season. Been a blast and a bit of a struggle only having 5 players but we managed. The chemistry we have built is awesome and hopefully we can continue this form in previous matches. :D




"S Club Party"


S Club
Gettin' down tonight, a come on, yeah
Gettin' down tonight, uh huh, everybody
Get down tonight

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

Finally Friday night
Feelin' kinda good, lookin' alright
Gotta get movin', can't be late
Gotta get groovin', just can't wait (ho!)
Get the feeling (get the feeling)
Push the ceiling (push the ceiling)
Player hater (player hater)
Get ready everybody 'cos here we go!

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

O-oh O-oh! Throw your hands in the air
O-oh O-oh! Like you just don't care
O-oh O-oh! There's a party over here
O-oh O-oh! There's a party over there

Tina's doing her dance
Jon's looking for romance
Paul's getting down on the floor
While Hannah's screaming out for more (ooh hoo!)
Wanna see Bradley swing
Wanna see Rachel do her thing
Then we got Jo, she's got the flow
Get ready everybody 'cos here we go!

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

O-oh O-oh! Throw your hands in the air
O-oh O-oh! Like you just don't care
O-oh O-oh! There's a party over here
O-oh O-oh! There's a party over there
O-oh O-oh! Throw your hands in the air
O-oh O-oh! Like you just don't care
O-oh O-oh! There's a party over here
O-oh O-oh! There's a party over there

Ghetto boys, make some noise!
Hoochie mamas, show your nanas!

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (everybody get down tonight)

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high (shake your body from side to side)
[Repeat to fade]



Chur cuzzies.
Posted 10:58pm Aug 23rd 13 and edited 11:14pm Aug 23rd 13
Corbz.
Posts: 1,889
Level: BRONZE
Reputation:
Very good team. Well deserved NzM !
Posted 11:00pm Aug 23rd 13
Mirror_Images
Posts: 1,671
Level: BRONZE
Reputation:
Deleted the first one I did by accident so had to restart which is why its so short.
Posted 11:01pm Aug 23rd 13
Stunnerr
Posts: 1,496
Level: BRONZE
Reputation:
easy win good job nzm
Posted 11:04pm Aug 23rd 13
Mirror_Images
Posts: 1,671
Level: BRONZE
Reputation:


Very good team. Well deserved NzM !

Quote from Corbz. on the 23rd of August 2013
Thanks man. We are still developing but we are getting better
Posted 11:04pm Aug 23rd 13
ClutchyMcClutch
Posts: 862
Level: BRONZE
Reputation:
Very short unlike your style mirror :(
Only sponged in the knife off

GG boys!, well deserved, definatly the better team
Having manchild banned was annoying but wouldve changed the result.
Well played guys, good luck in CGa
Posted 11:05pm Aug 23rd 13
Nero'
Posts: 1,047
Level: BRONZE
Reputation:
Good Job Guys!

Well Deserved.
Posted 11:05pm Aug 23rd 13
Mirror_Images
Posts: 1,671
Level: BRONZE
Reputation:


Very short unlike your style mirror :(
Only sponged in the knife off

GG boys!, well deserved, definatly the better team
Having manchild banned was annoying but wouldve changed the result.
Well played guys, good luck in CGa

Quote from Clutchy_ on the 23rd of August 2013
Clicked on a screenie and it took me off the page and deleted everything Was practically a book too :'(
Posted 11:06pm Aug 23rd 13
Flamezy
Posts: 3,824
Level: BRONZE
Reputation:
Good job guys.
Posted 11:06pm Aug 23rd 13
ClutchyMcClutch
Posts: 862
Level: BRONZE
Reputation:
Oh and the snipers need to be fucking nerfed to op in the right hands
Posted 11:06pm Aug 23rd 13
ClutchyMcClutch
Posts: 862
Level: BRONZE
Reputation:
Damn mirror, you do some quick write ups? Shame you lost it all
Posted 11:07pm Aug 23rd 13
crazy.
Posts: 279
Level: BRONZE
Reputation:
GG guys..Hardscope beastin it...bol in CGa you guys will do very well
Posted 11:08pm Aug 23rd 13
SPONO
Posts: 812
Level: BRONZE
Reputation:
GG NzM!! Congratulations on the win knew you guys would do it!
Posted 11:09pm Aug 23rd 13
Mirror_Images
Posts: 1,671
Level: BRONZE
Reputation:


Damn mirror, you do some quick write ups? Shame you lost it all

Quote from Clutchy_ on the 23rd of August 2013
First one took about an hour... The one you see now like 7-8 mins.. Could not be bothered after I stuffed it up..
Posted 11:09pm Aug 23rd 13
Chaiinn
Posts: 3,280
Level: BRONZE
Reputation:
2GGGGGG ma boiiiss
Posted 11:09pm Aug 23rd 13